poniedziałek, 26 lutego 2018

Odpalanie jedną zapałką trzech papierosów

Powszechnie wiadomo, że palenie papierosów nie pomaga naszemu zdrowiu, a wręcz przeciwnie! Szkodzi w dużym stopniu i prowadzi do wielu chorób i powikłań w naszym organizmie. Ja sam na szczęście nigdy nie nauczyłem się palić i zawsze potępiam palenie w gronie moich bliskich.

Oczywiście każdy ma swój rozum i to jego sprawa, ale namawiam wszystkich żeby rzucić palenie bo na to nigdy nie jest za późno!

Ale nie o tym będzie dzisiaj. Okazuje się, że i papierosy mają pewne powiązania z przesądami.

Odpalenie trzech papierosów od jednej zapałki podobno może przynieść pecha. Przesąd ten wziął się prawdopodobnie z czasów wojen światowych kiedy to palenie zapałki tak długo aby zapalić trzem żołnierzom papierosy było wystarczająco dużo aby snajper mógł wycelować, namierzyć i odstrzelić niedoszłemu palaczowi głowę.

Chociaż już wtedy wiele osób twierdziło, że taką plotkę wymyślił i podtrzymywał producent zapałek Ivar Kreuger aby rosła mu sprzedaż.



Jak widać papierosy prowadzą do złego w każdy możliwy sposób, również w złych przesądach znalazły swoje miejsce. Sprawdź także: Jak rzucić palenie

3 komentarze:

  1. Papierosy to zło! Rzucanie ich zajęło mi sporo czasów no i kosztowało mnóstwa nerwów. Na początku przytyło mi się sporo kilogramów, dlatego też udałam się do dietetyczki, która potrzebę zapalenia zastąpiła mi zdrowymi przekąskami. Nie sądziłam, że to pomoże, ale udało mi się! Nie pale od roku i nie tyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faje to zło! Nie ma co palić! Szkoda zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla swojego zdrowia i innych lepiej rzucić jak najszybciej, polecam sposób z wodą ;)

    OdpowiedzUsuń